Salam Aidiladha

by Unknown on October 26, 2012

Senarai blogger-blogger hebat boleh lihat di bahagian kanan blog ini -->

Salam Aidiladha buat semua. Semoga raya ini memberi satu kenangan yang terindah buat semua. Aku pula hanya menyambut di rumah seorang diri. Bukan tak nak merayakannya, tapi ada sesuatu perkara yang menyelaputi hidup aku yang membuatkan segala suasana bagaikan suram bagi aku. Baik hari raya aidilfitri, tahun baru, dan segala musim perayaan aku hanya mampu meraikannya di dalam bilik tidur. Semua ni telahpun berlangsung selama dua tahun. Ya. Dua tahun  aku hidup tanpa meraikan apa-apa perayaan. Dua tahun aku tidak merasai kegembiraan seperti mana yang dirasai oleh orang lain.
 
-Admin-
Arjuna Jalanan


{ 5 comments... read them below or add one }

Unknown said...

Er...knpa?Hari raya kn untuk bergembira..tak kisah la apa yg berlaku, harap2 semuanya kembali ok.. :)

Unknown said...

assalammualaikum admin Arjuna jalanan..salam eid adha.

Bitt (double IS) said...

selamat hari raya!!

hazanis said...

salam aidiladha bro. :)

reen homestay sungai petani kedah said...

Huhuhu
http://reenhomestay.blogspot.com

Post a Comment